Kom 2 oktober naar Den Haag

17 september 2018

2 oktober, Den Haag

Ze willen het echt doorzetten. Het afschaffen van de dividendbelasting. Een plan dat in geen enkel verkiezingsprogramma stond, waar alleen buitenlandse aandeelhouders van profiteren en dat ieder Nederlands huishouden 250 euro per jaar gaat kosten.

Inmiddels vinden alleen de vezels van Mark Rutte en Paul Polman van Unilever het nog een goed idee. Maar CDA, CU, D66 en VVD willen het doorzetten.

Je wil zeker zijn dat we er allemaal op vooruit gaan. Dat past bij Nederland. En we zien de tegenbeweging opkomen. De leraren die zelf het platform PO in actie opgezet voor betere arbeidsomstandigheden. De arbeidsgehandicapten die zelf ‘Wij Staan Op’ hebben opgezet tegen het plan hen onder het minimumloon te betalen.

Je wil zeker zijn dat we er allemaal op vooruit gaan. Ga daarom met mij mee op 2 oktober naar Den Haag.

We moeten nu de handen ineen slaan. Samen met alle mensen die ook denken dat we betere keuzes kunnen maken. Dat we die moeten maken. Ga daarom met mij mee op 2 oktober naar Den Haag

Waar ben je naar op zoek?