13 september 2012

Prachtig resultaat!

De Partij van de Arbeid heeft een prachtig resultaat geboekt. Ook in Tytsjerksteradiel! De PvdA heeft hier 31,9% van de stemmen gekregen. Wij bedanken onze kiezers voor het in ons gestelde vertrouwen. Ook feliciteren we de VVD, D66 en 50+ met het behaalde resultaat. Ons land verdient op basis van de uitslag een andere weg uit de crisis, een sterker en socialer Nederland. De opdracht aan alle partijen is om die boodschap van de kiezers vorm te geven in een stabiele coalitie. Een coalitie die een ander beleid zal voeren dan de afgelopen jaren.

Ook willen we iedereen bedanken voor de fantastische campagne die we met elkaar gevoerd hebben. Een campagne van deze omvang, met zoveel actieve vrijwilligers, daar kijken wij met trots op terug. De steun, de motivatie en het vertrouwen die we bij al die duizenden partijgenoten de afgelopen maanden gevoeld hebben, was meer dan hartverwarmend. Daarvoor past een groot woord van dank.
Nu begint de echte klus: werken aan een eerlijke weg uit de crisis. Aan een sterker en socialer Nederland.

Hartelijke groeten,

Diederik Samsom