Door op 28 april 2014

Friese wind!

De week voor een reces, zoals afgelopen week, is altijd een heel volle week. Altijd weer veel debatten en AO’s (Algemene Overleggen). En daardoor een lange laatste donderdagavond omdat er over veel zaken moet worden gestemd. Voor Kamerleden die aan het einde van de dag eigenlijk ‘klaar’ zijn met vergaderingen volgt dan soms nog een lange avond wachten. Gelukkig krijgen we meer dan voldoende mails om te beantwoorden, dus die tijd kunnen we daarvoor benutten!

Afgelopen week veel Friezen in de Kamer, met name door de grote debatten over Windenergie en de Waddenveren. En als klap op de vuurpijl donderdagmiddag ook nog bezoek van de PC Kaatscommissie uit Franeker. Fryslân was deze week ruim vertegenwoordigd en dat is mooi!
En dan een mooi reces.
Met de eerste Koningsdag, 1 mei-vieringen, 4- en 5-mei-vieringen en interessante werkbezoeken. Maar dit reces is ook een paar daagjes vakantie. Even opladen en dan op naar de Europese Verkiezingen!

Wens iedereen mooie dagen. Alle vieringen in Mei dragen hopelijk bij tot een goed gezamenlijk gevoel, dat het maar allemaal weer mag verbinden!

Zie ook:
www.hallofryslan.com